• Start
  • VVE administratie

VVE administratie

 

 
flat3 Pennekamp Administratie | VVE administratie

Het financieel beheer is de belangrijkste taak binnen de Vereniging van Eigenaren. Dit, omdat de boekhouding de basis vormt van een goed functionerende VvE.

Het voeren van een VvE administratie moet zorgvuldig gebeuren. Het is belangrijk om te zorgen voor de juiste kostenverdeling en verdeelsleutels. Voor VVE’s verzorgen wij de financiële administratie, altijd in samenspraak met de penningmeester.

Wij zorgen voor:

  • De incasso van de periodieke ledenbijdragen. 
  • De jaarrekening en het opstellen van de begroting. 
  • Opzetten en het beheren van het eigenarenregister. 
  • Beheer van de verzekeringen. 
  • Crediteurenadministratie en het digitaal klaarzetten van de betalingen voor de penningmeester. 
  • Het beheren van het reservefonds van de VvE. 

Het takenpakket kan natuurlijk altijd worden aangepast aan specifieke wensen.

yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7 Pennekamp Administratie | VVE administratie

Telefoon

E-mail

Adres

BTW-nummer

KvK

06-21661854
06-15631165

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Den Elterweg 107-A
7233 SM Vierakker

8569.12.372.B01

KvK 67284388

Arrow
Arrow
Slider